İnşaat Sektöründe Kadın Kampanyası
İngiltere ve İrlanda'da 'İnşaat sektöründeki kadınlara odaklan' kampanyası, Düşünceli İnşaatçılar Planı tarafından inşaat sektörüne daha fazla kadın çekmek için çok ihtiyaç duyulan endüstri çabasını artırmak için başlatıldı.
Her yıl şantiyelere, şirketlere ve tedarikçilere yaklaşık 15.000 izleme ziyareti yapan Program, kadınların neden hala inşaat sektörü işgücünün yalnızca %11'ini temsil ettiğini öğrenmek için 1000'den fazla kişiyle anket yaptı. Kampanya, bu konuyu kısa, orta ve uzun vadede ele almak için atılabilecek çeşitli pratik adımlar sunmaktadır.
Anketten açıkça görülüyor ki, bazı sonuçlar cesaret verici görünse de, özellikle cinsiyetçiliğin ele alınması ve inşaat sektöründe bir kariyerin kadınlara neler sunduğuna dair yanlış yönlendirilmiş algıların değiştirilmesi konusunda yapılacak çok şey var.
'İnşaat sektöründeki kadınlar üzerine ışık' en iyi uygulamaların en son ve en iyi örneklerini, inşaat sektöründe çalışan kadınlardan örnek olay incelemelerini, yasal gereklilikleri ve kadınları inşaatta çalışmaya teşvik eden faydalı kuruluşlara bağlantıları bir araya getiriyor.
Kampanya, Programın bu önemli alandaki etkisini genişletiyor; Programa kayıtlı binlerce site, şirket ve tedarikçi genelinde standartları yükseltmek için eşitlik ve çeşitlilik hakkında birkaç soru soran Programın izleme Kontrol Listesini tamamlayarak; ve sektör maskotu Honor Goodsite'ın her yıl Birleşik Krallık ve İrlanda'da yüzlerce okulu ziyaret etmedeki rolü.
Rol modellere sahip olmanın önemi kesinlikle kritiktir. Bu nedenle, 'İnşaat sektöründeki kadınlara odaklanın' sektördeki bir dizi kadınla, karşılaştıkları fırsatları ve zorlukları ve inşaatın neden her yaştan, geçmişe ve beceriye sahip kadınlar için harika bir kariyer sunduğunu incelemek için röportaj yaptı.
Yorumlar
Yorum Gönder