İnşaat Firmaları Karşılama Müziği
İnşaat firmalarının telefon uygulamalarına yönelik yeni ve büyük bir araştırma sonucunda, arama yönetimi standartları gündeme geldi.
İnşaat sektöründeki 185 firmayı denetleyen ses markalama uzmanı PHMG tarafından yürütülen araştırma, müşterileri beklemedeyken jenerik müzik ve sese maruz bırakarak büyük çoğunluğun gelenek kaybetme riskini keşfetti.
Tipik olarak, beklemede beklemek büyük bir baş belası olarak görülüyor, ancak inşaat şirketlerinin yüzde 54'ü hala müşterilerini jenerik müzikten başka bir şey dinlemeden bırakıyor. Yüzde 26'sı onları bip sesine maruz bırakırken, yüzde 16'sı arayanları sessiz bırakır ve yüzde dördü onları zili dinlemeye zorlar.
Hiçbir şirketin, aramaları ele almak için en iyi uygulama yaklaşımı olarak görülen, yüzde iki ulusal ortalamanın altında, markayla tutarlı sesli ve müzikli mesajlaşma kullandığı tespit edilmedi.
PHMG Satış ve Pazarlama Direktörü Mark Williamson şunları söyledi: “Çağrı yönetimi, müşteri hizmetleri ve pazarlamanın kritik olarak hafife alınan bir unsuru olmaya devam ediyor. 1000 İngiliz tüketici üzerinde yapılan önceki bir araştırma, ilk aramaları tatmin edici bir şekilde karşılanmazsa, yüzde 73'ünün bir şirketle tekrar iş yapmayacağını buldu.
“Bu nedenle, şirketlerin deneyimi iyileştirmek için ellerinden gelenin en iyisini yapmaları önemli. Araştırma, arayanları meşgul eden ve eğlendiren bir deneyim sağlamak için hala yapılması gereken işler olduğunu gösteriyor.
"Genel müzik, bip sesleri, zil sesleri veya sessizlik, müşterinin değer görmediğine dair bir mesaj iletir ve bu, yalnızca beklemeye alınmanın bir sonucu olarak hissedilen herhangi bir sıkıntıyı artırmaya hizmet eder."
Araştırma ayrıca inşaat firmalarının yüzde 92'sinin normal çalışma saatleri dışında arayan müşterileri karşılamak için otomatik görevli mesajlaşmasını bile kullanmadığını buldu.
Yorumlar
Yorum Gönder